Garantie

Informatie over garantie

Wat is garantie?

  • Garantie heeft te maken met producten die defect zijn als gevolg van een fabricagefout.
  • Een defect product dat binnen 2 jaar defect raakt, kun je aan ons terugsturen en wij zullen dit product repareren of vervangen door een nieuw product.

Hoe maak ik gebruik van mijn garantie?

 

  • Als onze producten defect gaan (vanwege een fabricagefout) binnen de eerste 2 jaar na levering, dan heb je recht op fabrieksgarantie van de fabrikant. De fabrikant zal het apparaat kosteloos komen repareren aan huis mits dit een groot huishoudelijk apparaat is.
  • Klein huishoudelijke apparaten kunnen opgestuurd worden naar de fabrikant, de fabrikant zal het product gaan onderzoeken en herstellen. Mocht het niet mogelijk zijn om het apparaat te herstellen zal de fabrikant in overleg met de klant een passende oplossing zoeken.
  • Als er geen defect gevonden kan worden, zal de fabrikant hiervoor kosten in rekening kunnen brengen.
  • De afhandeling kan 2 à 3 weken duren, gerekend vanafg het moment dat wij het product hebben ontvangen en dat jij het weer in huis hebt.

Uitgesloten van garantie

  • Producten die schade hebben door 'onderdeugdelijke gebruik'. Het is van belang dat je goed zorgt voor het product. Als een product kapot gaat doordat er ruw mee wordt omgegaan of door slecht onderhoud, dan vallen deze niet onder de garantie.

 Heeft u een defect apparaat? Neem dan contact op!

U kunt contact met ons opnemen via ons contact-formulier. Tevens kunt u ons ook bellen op 046-4331484 of mailen kan naar [email protected]